Monday, October 26, 2009

RAHSIA PERSONALITI

Rahsia Personaliti Mengikut Bulan Islam: RabiulAwal
  • Perwatakannya baik
  • Mungkin dia akan mendapat pangkat besar
  • Menjadi orang berpengaruh atau kaya tanpa diduga dalam pekerjaan
  • Ramai yang menyenanginya
  • Sifat negatif dirinya termasuklah kurang sabar
  • Hatinya keras
  • Mudah marah
Rahsia Huruf Pertama Nama Anda: F
  • Punya pendirian yang teguh
  • Tidak mudah goyah dan keras kepala
  • Mereka juga sukar memaafkan
  • Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja
Rahsia Bulan dan Kelahiran Mengikut Kajian Dato' Dr. Fadzilah Kamsah
Mac

  • Berpesonaliti menarik dan menawan
  • Mudah didampingi
  • Sangat pemalu dan pemendam rasa
  • Sangat baik secara semula jadi, jujur, pemurah dan mudah simpati
  • Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran
  • Suka pada kedamaian
  • Sangat peka pada orang lain
  • Sesuai dengan kerjaya memberi khidmat kepada orang lain
  • Tidak cepat marah dan sangat amanah
  • Tahu membalas dan mengenang budi
  • Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam
  • Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal
  • Suka berangan-angan
  • Suka melancong
  • Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi
  • Kelam kabut dalam memilih pasangan
  • Suka dengan diasan rumah tangga
  • Punya bakat seni dalam bidang muzik
  • Kecenderungan pada benda yang istemewa dan baik
  • Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan
Sesiapa yang rapat dan mengenali aku boleh lah memberi komen dan pandangan dari sudut kaca mata sendiri setakat mana kebenaran mengikut huruf, bulan Islam dan bulan kelahiran... aku mengalu-alukan komen dan pandangan daripada kalian secara ikhlas....

Kalau ikutkan makna nama aku....
Faridah bermaksud satu2nya yang teristimewa....
tapi aku sendiri tak tahu apa yang istimewanya aku..... dan tang mana istimewanya tu.... apa yang pasti mak ayah aku letak nama yang mempunyai makna yang cukup baik..... terima kasih my dad and mum....


Orang yang rapat dgn kita, akan kenal siapa kita yang sebenar.....

4 ulasan:

relevan said...

Kawan lahir bulan Zulhijjah..guana pulak yak..

eeeda said...

nanti koi send kat awok....

~Insan Biasa~ said...

berbakatkah dlm didang muzik? mcm xde jer....
anyway..banyak yang kena...
aku pulak mcmne...?
ramadhan,ogos,huruf A....hehe

eeeda said...

Bidang muzik memang tak ada... tapi seni tu ada sikit....

Ko punya nanti aku cari ya....