Thursday, October 22, 2009

BERTEMU DI KEM 1 M'SIA

Aku pun tak sangka boleh jumpa kawan sekelas OUM di Memorial Tun Abdul Razak. Rupanya kak fatin pun ada juga perkhemahan Kem 1 Malaysia. Perkhemahan nie semuanya free termasuklah lawatan, baju t.shirt, seluar trak, topi, beg, makan dan minum...Kak Fatin daerah Sepang dan aku Daerah Gombak.....bertemunya di tempat yg sama....Dalam plastik pink yg aku pegang tu... aku shopping 3 biji mug....kalau dah minat kan nak buat macam mana.... sanggup je....

5 ulasan:

ONE ZABA said...

sekarang ni semua pun kena sebut 1 malaysia.....

relevan said...

1 Malaysia..

eeeda said...

One Zaba & relevan :
Semua orang perlu ganding bahu.. untuk jayakan 1 Malaysia....

su said...

muka akak cam budak sekolah ler

eeeda said...

ko bodek ada apa2 ke????mana mcm budak sek.. dah tua lah....