Saturday, October 10, 2009

JAMUAN AKHIR TAHUN

Nie geng2 poyo je bila bergambar.... tak kira yang tua... atau pun yang muda....dia tak tahu aku nak masuk dalam blog.... and than nak buat tayang akhir tahun nanti... tu lah bila sesi tayangan video dok pening mana depa dapat gambar.... tapi time possing tak ingat dunia.... tapi ok jugak... time tu lah boleh gelak nak pecah perut....

Tu yang 2-3 orang kat atas perasan nak jadi model lah tu....terutama k.ros....poyo je... Mcm biasalah... bila kita sibuk dok ambil gambar... sampai gambar aku sendiri pun lupa nak ambil....gambar sendiri lupa nak suruh kawan tolong ambilkan... udahnya tak ada gambar... ada satu je...dah tu nampak tak comel..... memang orgnya tak comel ke??? atau org yg snap tu..... apa pun layan je lah gambar yg ada nie....

Hadiah kat atas tu ada 2.... satu kotak 4 segi sama, tu kawan aku punya.... yang kat bawah tu aku punya.... pembalut je mcm surat khabar... ( tapi bukan surat khabar) aku beli tu... RM1.20 lagi.... orang seni, memang macam nie... suka buat begitu dan begini.... aku tak perasan siapa yang dapat hadiah aku.... maklum sibuk dok ambil gambar... mengalahkan reporter majalah hiburan..... tapi aku buat jugak gosip sikit2..... utk tatapan keng kawan yg jauh di mata....

Hadiah aku tu... cikgu perempuan ke.... cikgu lelaki ke.... kalau dapat mesti suka... sebab lepas nie... senang keja dia.... terutamanya kalau nak cepat.... kita nie kadang2 nak cepat, cari benda susah nak dapat.... terutama benda yang sangat penting... nak tak hendak kena cari jugak....

Tahun nie, kami dapat kain batik sepasang.... pengerusi kelab staf dah maklumkan kena pakai hari pertama sesi persekolahan 2010..... wah meriahlah nanti hari pertama kat sekolah tahun depan....

Nie hadiah yang aku dapat.... ha ha... gelas 6 biji, esok duduk umah sendiri tak yah nak beli lagi.... hadiah yang perlu disediakan mesti tak kurang daripada RM10.... ok lah nak seronok2.... setahun sekali je ada acara mcm nie.... apa yang kawan kita bagi kita kena hargai.... itu lah hadiah yang ikhlas yang dia nak bagi.... Terima kasih kepada keng kawan yang beli hadiah nie.... memang akan digunakan suatu hari nanti....

Berjalan meredah curam, untuk mencari satu perhentian.....
Bukan harga jadi ukuran, tapi keikhlasan perlu diberi perhatian....

2 ulasan:

kin hashim said...

main tukar2 hadiah plak..hehhe..lama dah tak sertai acara gini..zaman sekolah dulu2 ada la..hehe..

eeeda said...

Time mcm nie lah meriah....tapi itu pun setahun sekali...