Monday, October 26, 2009

HAPPY BESDAY AMI

Setiap tahun tentunya kita ternanti-nanti hari yang ku kira semua orang akan ingat....dah tentu hari lahir kan... sebab apa?... pertamanya nak sambut dengan orang yg tersayang.... keduanya nak tunggu hadiah drpd org yang terdekat....tak kurang gak nak tunggu org belanja.... itu pun kalau ada...

Setip tahun aku tak pernah lupa tarikh lahir kawan baik aku....merangkap room mate aku...masa sama2 belajar di IPRM....siapa lagi kalau bukan...AMI NORSAADAH AMRAN....hari nie 26 Oktober 2009 merupakan ulang tahunnya yang ke 31 tahun....sama tu dengan Faizal Tahir....Semoga tahun ini merupakan tahun yang paling mengembirakan.... Aku akan sentiasa mendoakan agar kau sentiasa diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki.... paling penting cepat dapat jodoh....

Hari minggu berkelah di jeti....
Berkelah dengan berhati-hati...
Tak lupa nak ucap selamat hari jadi....
Semoga hidupmu sentiasa diberkati....

3 ulasan:

~Insan Biasa~ said...

oktober yang aku takkan lupa...kalau dulu dua je...start tahun ni dah tiga..

25/10 - si kembar - anuar+ amin...ko ingat tak? sssyyyyy secret ...hahaha

26/10 - guru besar yang paling aku sayang

27/10 - tambah dah sorang lagi dalam family oktober yang diingati..d latest brother

kuang kuang kuang

eeeda said...

wah...ada jugak tarikh yg ko nantikan bulan nie ya.....

Yg pasti bekas dot..... aku pun bulan nie gak....

Unknown said...

to: Amy,

Saya mohon ampun dan maaf atas apa yang telah berlaku,bukan niat saya untuk menyakiti hati dan perasaan awak.maafkanlah diri saya.walaupun hampir 6 tahun kita tak berhubung,sampai sekarang pun saya masih tetap ingatkan awak lagi.
harap awak masih sudi berjumpa dengan saya lagi.

from:rezal muhamad,