Saturday, October 10, 2009

KELUARGA MY BOSS


Ha..ha.. ini merupakan gambar ahli keluarga boss aku.... Ko orang mesti tertanya2 kat mana aku ambil gambar nie... sebenarnya aku snap pakai kamera gambar pada kad raya.... Aku dapat kad raya daripada gb ke???...... tak mungkin... orang yang terpilih je.... siapalah kita nak dapat kad raya.... Gb bagi kepada fasilitator....

Aku geli hati dengan member nie.... gb sibuk nak keneng2 kan dengan anaknya.... tapi jual mahal... sekali tengok handsome tu anak boss.... maklulmah kami semua tak pernah tengok anak boss yang sulong dan kedua.... anak gb aku nie 3 orang jurusan kedoktoran.... tu kami dok usik.... doktor tu... tak nak lagi???? Nak cari yg macam mana lagi????....

Jangan marah ya yg empunya diri....
Saja usik-usik supaya hidup tak sunyi...
Kami2 nie memang mcm nie....
So jgn lah nak ambil hati dgn kami....


Nie kalau member yg baca mesti kutuk giler kat aku..... ya ah, org yg rapat dengan aku je tahu ceta nie....dan perasaan kami... nasib kami 3 org nie sama.... kena buang ke petang tahun lepas.... Rupanya aku dpt info.... gb pun dah perasaan yang kami terasa hati dengan apa yang pernah dia buat terhadap kami.... Bagus lah kalau dah perasan....

Kita bukan nak dilayan sebagai puteri....
Cukup lah sekadar diri dihargai....

Bukan niat kami hendak membenci...
Tapi luka di hati kecil ini, masih dirasai...

2 ulasan:

.: mama cute :. said...

sapa la tak terasa ati boss wat mcm tu.. aku dah lama dah tecit ati ngan boss.. nak kata maaf tu.. rasanye suda.. tp hati ni masih terguris.. huhu..

eeeda said...

Aku senyum... tapi belum tentu ikhlas....