Thursday, October 15, 2009

EDISI TERJAH

video

Ari nie, aku belajar sesuatu yang baru..... aku tak kisah balik keja opis hour pun.... janji apa yang aku nak aku dapat.... sebenarnya dah lama aku nak belajar semua nie.... tapi tak jumpa orang yg sudi ajor..... nie kerajaan dah bekalkan fasilitator kat sekolah... aku ambil lah peluang...nak belajar kat luar boleh... tapi kalau skima sgt tak seronok gak kan.... ini belajar ikut suka aku.... apa yang nak tahu dia ajar....

Pokok keladi tiada dahan, tumbuh melata di hujung sana.....
Kat sekolah byk kemudahan, rugi kalau kita tak guna....

0 ulasan: