Friday, October 30, 2009

AKTIVITI YANG MENGHIBURKAN

Semua gambar di atas nie ehsan daripada wan..... dah 2 minggu aku tak snap gambar.... gara2 kamera problem.... sekarang mengharapkan ehsan keng kawan je le.... tapi mengupdate blog tetap gak diteruskan....

Bukan senang nak dapat peluang menonton Hari Rabu.... selalunya hari Rabu nie ada je aktivit ko-ko.... bukan apa nak kejar harga murah...... kali ni tak boleh tak jadi..... pukul 1.30 patutnya nak gerak.... tapi ada je yg ada hal... alih2 gerak pukul 2.00 pm....

Aku cukup malas nak ge dgn keta aku... sebab aku kena drive..... rupanya ge dgn keta nana pun aku gak kena drive..... tak ada peluang langsung nak duduk sebelah...... bila agaknya dpt duduk sebelah nie.... Alasan tak tahu nak drive ke One Utama.....

Gara2 tersalah panggung wayang..... aku pun tak tahu ada 2 kat situ.... TGV dan GSC....ceta yg kami nak tengok ada kat GSC..... Sebab selalu dok tengok kat JJ Kepong je..... sebab ceta tu tak ada ditayangkan kat TGV.... so kena ge 1 Utama....

Kira plan dah cantik.....search internet tu.... tapi menglabah punya pasal boleh ge TGV.... dah la.. lambat.... nak cari satu hal... sudahnya tak dapat masuk pukul 2.20 pm..... terpaksa lah masuk pukul 4.40 pm... ada masa lama lagi tu.... apa lagi, kami ge makan.....bab makan aku layan je.... tak ada pantang2....

Grop poyo baru lah nie..... aku pulak yg tuanya.... klu grop yg lain aku rasa muda lagi... ha ha... nie sebab jalan dengan adik2 terasa muda.... ya ke muda...... Su, ada je masa nak jalan.... lepas nie ada hati nak ajak ge main snooker.... bak kata kawan aku... tak salah sekali sekala nak hiburkan hati.....bersama keng kawan....

Kalau ada Kak Samrah.... rajin dia melayan kerenah aku.... ckp je nak ge menonton ke???? nak ge makan ke???? mana je mesti dia temankan.... Sampai sekali tu, dia temankan aku ge makan kat Ampang.... tempat makan tu memang eklusif giler.... aku dah teringin lama... akhirnya tercapai gak..... Rindu pulak kat akak......

Tapi, ada minah tu tak terus balik tu..... boleh layan sorang2 kat One Utama tu..... tapi seronok betul lah jalan dengan ko orang..... Yang syok tu..... yg tak ada laki tu layan ok gak.... nie yg ada laki pun boleh layan..... bagus betul su .... hang dapat laki, boleh bergilir2 jaga anak..... tu yg hang awek muda...... sebab tak tension......

Pergi bercuti sampai ke Tioman, naik feri jln sehala......
Bukan senang nak cari teman, teman yang satu kepala.....

4 ulasan:

Relevan said...

Kalu taknak memandu sendiri..naik bas je eeeda..naik LRT pun okeh juge..

eeeda said...

Tu ah.... bab naik kenderaan awam nie seronok gak sekali sekala untuk perjalanan jauh... tapi dekat2 leceh..nak tunggu.... berebut2..dgn bangla...indon.. tu malas...

su said...

hidup berdua...mesti ada masa utk diri sendiri...bile suami layan baik kita layan baik..suami kuar gi low yatt layan..sebab su mmg suka pun window shopping kat sana..paling best cawangan dia kat digital mall..suami gi mancing???dia boleh gi mancing syaratnye su pun nak buat aktiviti ngan kengkawan seperti of course tgk wayang; main bowling; main snoker (akan datang)...port baik dah ader

eeeda said...

Su:
Akak layan je... jgn laki hang kejar akak sebab ge dgn ko sudah le.... akak tak ajak... ko ajak ye....