Monday, October 26, 2009

GAMBARKU DIABADIKAN

Aku ambil gambar nie drpd fb yang dikirimkan oleh......Hazwani Abdul Ghani... kalau nak tahu yang mana satu.... mestilah yang dikelilingi oleh gambar rakan2 fb.... Aku rasa seronok gak lah bila gambar aku diabadikan oleh rakan fb....kata je buat macam nie.....tapi makan masa gak nie....nak copy... nak paste... boleh tahan jugak ambil masa....minah nie memang jenis rajin....Terima kasih Wani..... akak abadikan hasil kerja wani di blog akak.....bersama dengan gambar rakan2 yang lain...

Kawan2 selalu cakap aku nie jenis giler sikit....kalau dah depan komputer tu... tak payah nak ckp dgn aku... sebab jenis aku tak boleh buat byk keja dalam satu masa.....so bila keja tu aku tumpu je.. so sory lah keng kawan ya.. nak sembang kita sembang lain kali.... ...

Jenis aku tak kisah org nak ckp apa pun.... janji aku bahagia dengan cara aku... menghabiskan masa di depan komputer...melayan kerenah keng kawan di tenet.... itu memang aku suka.... ha satu lagi aku tambah.... jalan2....

Hujung minggu ke pasar tani, ke pasar tani membeli kuini....
Terima kasih kepada wani, kerana sudi kongsi gambar ini...

4 ulasan:

ONE ZABA said...

sekarang ni mana ada musim buah kuini. payah la nak cari kat pasar tani.

relevan said...

Buah kuini didalam guni..
Sudah masak tolak ketepi..
Tere juga si budak Wani..
Dapat eeeda idea satu entri.. :)

eeeda said...

One Zaba:
Time musim ada jgk terjumpa....klu jumpa lg eeeda tlg mkn....

Relevan:
Idea tu mmg bagus, tanda wani dihargai...

eeeda said...
This comment has been removed by the author.