Friday, October 23, 2009

SOK SEK.....SOK SEK

video

Rakaman nie telah dibuat pada tahun 2006 kot..... lama tu... ada member aku nie terjumpa cd nie, so dia bagi kat aku untuk diabadikan dalam blog aku nie..... Kalau kekawan dapat tengok semula rakaman nie mesti seronok.... Sebenarnya kami buat rakaman nie, konon2 nak masuk rancangan sok sek TV3.... tapi aku pun tak tahu mcm mana tak jadi nak masuk... tak pe ah, tak dapat masuk TV3. Dapat masuk blog aku nie pun kira ok gak.....


2 ulasan:

relevan said...

Ok eeeda..tak masuk tv masuk blog pun dah dikira tersiar juge..

eeeda said...

Tu lah....kwn2 dok geli tengok balik.... rakaman..