Friday, August 13, 2010

AKU DIPERTEMUKAN DENGAN KAWAN LAMA

Duduk dari kanan : Apis ( pomen...bukan sebarang pomen. pomen profesional ) dan Along (Penolong Pengarah di Putrajaya)

Hari Jumaat lepas aku pe hantar servic keta..... dekat kg Melayu nie je pun. Dalam entry yang lepas aku dok puji pomen nie buat keja memang bagus. Muda lagi, tapi memang berpengalaman dalam bidang dia. Penerangan dia cukup menyakinkan aku.

Dua tiga hari lepas juruteknik sekolah aku nie pe lepak kat bengkel pomen nie....dah jadi member lah pulak. Aku pun tak tahu dia temberang apa pasal aku kat pomen nie... Apa yang pasti, pomen nie sebaya dengan aku dan orang Jerantut.

So pagi Jumaat semalam aku beranikan diri sms, tanya lebih kurang.... rupanya tanggapan aku memang betul. Dia kawan aku, masa kami aktif dengan pengakap masa sekolah dulu. Bayangkan dah berapa tahun tak jumpa.... masa kami sama2 pe camping kat Hutan Lipur Terenggun dulu... dan ada beberapa kali lagi, camping join dengan sekolah dia.

Ha ha ha dunia nie kecil je...pusing punya pusing boleh jumpa hang Apis kat Kg Melayu. Nanti senang lah, ada masalah keta....dah ada member.

0 ulasan: