Thursday, August 5, 2010

LATIHAN MENYELAMAT MANGSA KEBAKARAN

Ajk unit keselamatan bergambar kenangan bersama dengan abang bomba dari Balai Bomba Sungai Buloh. Latihan berjalan dengan lancar.... time tu aku tengah syok mengupdate blog sekolah.... nasib baik tak terbakar laptop aku... aku nie dah jadi mcm jurugambar sekolah lah pulak....semua aku nak ambil gambar.

Aku ingatkan, nak jumpa gb.... aku nak bincang dengan dia, nak jadi jurugambar tetap....so semua aktiviti sekolah...aku yang ambil gambar. Kalau dia setuju aku nak beli kamera DSLR tu....gempak gitu...dah ada orang nak ajar mcm mana ambil gambar guna kamera tu. Lepas nie, senang keja aku...AJK apa? jurugambar.... Ada je program sekolah...aku ambil part jurugambar... kekawan jangan marah ye...kalau aku berjaya, kipas gb.

Murid-murid memberi tumpuan terhadap tunjuk cara memadam kebakaran menggunakan alat pemadam api.

Jurugambar....yang tak berapa profesional nie bergambar bersama dengan pak cik bomba. he he he.

PK Hem bersemangat tu, nak cuba padam api menggunakan alat pemadam api.

Bersemangat mak dara dan anak dara nie.... semua dok gelak tu...

Macam real je aksi penyelamat nie.... cikgu Muhammad Nor jadi pelakon ari tu....

Haji Mokhtar bersemangat tu... memberi pertolongan cemas kepada mangsa yang terlibat.

0 ulasan: