Monday, August 2, 2010

PELAKON YANG DIMINATI

Bila semua org dok ceta pasal pelakon yg mereka minati.... mula lah aku teringat kat pelakon sorang nie... rupanya di keliling aku ada gak yg meminatinya. Terbaru aku dpt tahu...member lelaki kat sekolah aku nie pun minat gak...sampai cari bini pun muka iras2 eja.Boleh tahan gak....sengalnya.

Bila lah agaknya aku dapat jumpa dengan artis nie kan.... kalau diberi pilihan lah.... nak jumpa bini PM atau pun jumpa Eja.... jawapan aku dah tentu Eja..

Aku nie, tengok ceta pilih pelakon.... pelakon aku minat layan...klu aku tak minat. Terus tukar siaran lain. Selalunya artis yang jenis....... malas nak cakap, faham2 lah.

Artis aku minat nie nak cari gambar kat tenet pun susah... aku jumpa je, mesti copy pe letak kat blog aku.... harap2 suatu hari nanti dapat jumpa betul dengan tuan empunya diri. Lama dah tak dengan ceta artis nie....menyepi je... tut..tut.. kuar drama lakonannya pun bagus gak...

0 ulasan: