Sunday, August 15, 2010

KEINDAHAN PEMANDANGAN DI PUTRAJAYA

Bangganya aku menjadi warganegara Malaysia yang mempunyai Pusat Pentadbiran terancang dan bangunannya tersegam indah. Kebijaksanaan pemerintah pada ketika itu dan hasilnya kita boleh lihat pada hari ini.

Aku suka tengok gambar nie... aku selalu membayangkan raksasa akan muncul disebalik bangunan tersebut... macam dalam ceta ultraman.... first time aku sampai di menara nie...

Pemandangan dari menara tinjau... kawasan tapak pesta flora Putrajaya.... sebenarnya bukan bunga je ada masa tu.... gerai jualan pun boleh tahan banyaknya. Tapi lebih berkonsepkan seni.

Ini aku ingat kalau kamera boleh zoom puh ...memang comel. Tapi nie je lah hasil snap kamera aku nie.... setakat hari nie masih lagi mampu berbakti kepada aku.... I love Olympus.

Jauh sangat kan....gambarnya tak jelas. Tapi boleh lah buat kloksi peribadi aku....

0 ulasan: