Sunday, August 22, 2010

SYURGA MAKANAN DI DUNIA

Hari nie, aku singgah di pasar ramadhan Shah Alam...yang dekat dengan Stadium Shah Alam tu. Keta punya lah banyak... aku terpaksa parking keta nun jauh dari pasar.... boleh tahan gak penatnya berjalan kaki. Tujuan aku, hanya satu nak cari cendawan goreng tepung. Pasar Ramadhan paling meriah pernah aku jumpa kat Shah ALam lah.... ari nie aku tak larat nak jalan... satu lorong je aku jalan...orang ramai...nak jalan pun susah.

Aku beli apa yang patut dan terus balik....tak ada dah nak singgah mana2... memikirkan banyak keja kat umah yang belum settle lagi. Mana nak basuh baju...nak lipat baju... nak cari tiket firefly kawan aku lagi...pening dah kepala dok fikir mana aku letak...harap2 jumpa lah... klu tak jenuh nak ganti... member nie nak ke Singapore... tiket untuk 2 orang pulak tu...

Ari nie menu berbuka aku:
  • Nasi kerabu dengan telur masin dan daging bakar.
  • Air Soya
  • Cendawan goreng tepung
  • Sambil ikan bilis tempoyak (jiran sebelas hulur)
Alhamdulilah, dah selamat berbuka puasa untuk hari nie.

0 ulasan: