Wednesday, August 18, 2010

MENGANTUKNYA

Hari nie aku mengantuk sangat.... padahal petang semalam aku dah tido...malamnya aku tido awal... bangun mcm biasa je. Tapi entah kenapa... mengantuk sangat. Menguap, tak usah ceta lah berkali-kali. Atau pun terlebih tido....boleh jadi jugak kan.

Mengantuk.... tapi masih lagi boleh buka mata. Setiap orang ada kelebihannya.... aku klu mengantuk melampau... sampai tak boleh buka mata tu.... petanda ada kaum keluarga terdekat nak meninggal.

Sejak puasa nie, mengantuk melampau2... pelik aku. Sebelum puasa ok je. Siang tak tido pun. Puasa ke tak....sama je bangun awal gak. Aku rasa, sebab bulan puasa nie tak pekena teh tarik kot....tu yang mengantuk... tapi malam nie... balik dari bandar baru, singgah kedai Cakna oder nasi untuk bersahur....sambil tunggu oder siap... sempat aku pekena teh tarik segelas. Harap esok tak mengantuklah....

0 ulasan: