Wednesday, August 4, 2010

SEKITAR HARI SENAM SENI & KEUSAHAWANAN

Suasana pada hari berkenaan. Sambutan cukup meriah. Harap kutipan juga akan meningkat daripada tahun sebelumnya. Tahniah kepada semua rakan2 yang bekerja keras bagi memastikan semuanya berjalan dengan lancar.

Aksi yang membahayakan diri. Tengok aksi seorang guru ambil gambar.. he he he...

Tengok, kalau dah minat tu kan.... penat pun hilang klu dah dapat mikrofon... layan akak... jangan tak layan. Gb aku tu sebenarnya teringin gak nak menyanyi..... tapi, dia segan sebab ramai orang luar....

Nie pulak...anak murid aku yang akan membuat persembahan.... mereka nie dilatih oleh cikgu-cikgu yan berpengalaman... tahniah kepada cikgu yang terlibat.

Senam seni diadakan dengan kerjasama KEKWA dan warga Kampung Melayu.

Terima kesih kepada member TUDM (madya, zull, mizi, din dan mohd) kerana sudi datang utk memeriahkan aktiviti sekolah aku.. Terharu jugak atas kesudian mereka. Pada asalnya mereka hanya bercadang untuk menyertai pertandingan futsal dengan mengelarkan kumpulan futsal 22. Tahniah, kerana berjaya sampai ke separuh akhir dan kalah dengan geng belia.

Kekalahan itu terubat dengan kemenangan tempat ke 2 bagi acara tarik tali. Tu yang dapat ayam seekor sorang. Kalau tempat pertam.... wah seronok lah... kambing seekor tu...

Kepada kekawan, sory lah tak terlayan...sebab aku pun ada tugas di bahagian lain....aku setuju sangat lah....dan jika ada kelapangan boleh dipertimbangkan cadangan kekawan nak jumpa dalam masa terdekat nie....mungkin boleh adakan majlis berbuka puasa bersama keluarga. Boleh berkenalan dengan ahli keluarga....

0 ulasan: